Podczas CeBIT 2014, firma Huawei zaprezentowała zaawansowane technologie teleinformatyczne z czterech głównych obszarów operacji ICT: elastycznych sieci, środowiska chmury obliczeniowej i centrów danych, pracy zbiorowej i rozwiązań mobilnych. Goście odwiedzający stoisko Huawei mają też możliwość zapoznać się z najnowszymi produktami i rozwiązaniami firmy, m.in. najnowocześniejszym elastycznym przełącznikiem sieciowym z serii Huawei S12700, największym na świecie przełącznikiem rdzeniowym dla centrów danych Huawei CE12800 czy rozwiązaniem Fusion Cube.

Firma Huawei przedstawiła także szeroką ofertę rozwiązań wertykalnych przeznaczonych dla wielu branż, w tym m.in. z zakresu technologii inteligentnych miast, inteligentnych systemów edukacji, zintegrowanych rozwiązań dla branży medycznej, inteligentnych sieci elektrycznych, produktów dla mediów i branży rozrywkowej oraz rozwiązań dla małych i średnich przedsiębiorstw. Oferta jest zaadresowana do wielu sektorów, m.in.: administracji i usług publicznych, branży energetycznej, wielkich przedsiębiorstw, a także średnich i małych firm.

Na stoisku Huawei nie zabrakło też interaktywnych symulacji i gier, w tym m.in.: systemu inteligentnej łączności bezprzewodowej na stadionie, zaawansowanego modelu obsługi Internet of Things (Internet rzeczy) w inteligentnym budynku, systemu reagowania na sytuacje kryzysowe opartego na sieciach eLTE dla inteligentnego miasta, a także symulatora wyścigów 3D pracującego w środowisku chmury Huawei.

CeBIT to jedno z najważniejszych wydarzeń w branży ICT. Jest to również kluczowa platforma umożliwiająca firmie Huawei komunikację z klientami, partnerami, przedstawicielami mediów i analitykami rynku z całego świata. Postępująca integracja świata fizycznego i cyfrowego jest jednym z czynników, które przybliżają nas do epoki big data, w której infrastruktura ICT staje się kluczowym elementem działalności każdego przedsiębiorstwa. W przyszłości firma Huawei będzie pracować nad kolejnymi innowacjami, odpowiadającymi potrzebom naszych klientów i wykorzystywać nowe możliwości oferowane przez technologie big data, aby tworzyć najlepsze w branży produkty i rozwiązania

– powiedział Patrick Zhang, CMO, Marketing and Solutions, Huawei Enterprise Business Group.

Więcej informacji na stronie: http://enterprise.huawei.com/topic/2014Cebit/index.html

Źródło: Huawei