Kampania pt. Cyberbezpieczna firma

Wczoraj wystartowała druga edycja kampanii pt. „Cyberbezpieczna firma”. Do Gazety Wyborczej dołożony był dodatek tematyczny autorstwa Space Press. Mając na uwadze, iż czasy, w których żyjemy wymagają od przedsiębiorców wpisania praktyk cyberbezpieczeństwa w standardy firmy, organizatorzy postanowili kontynuować projekt mający na celu zwiększyć świadomość przedstawicieli biznesu w tym obszarze.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości oraz przekazanie przedsiębiorcom informacji o cyberzagrożeniach w biznesie, wskazanie rozwiązań, dzięki którym poprawią bezpieczeństwo danych, a także omówienie trendów i nowinek na rynku.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców mających na uwadze bezpieczeństwo firmowych informacji oraz dążących do zabezpieczenia know-how, świadczonych usług lub proponowanych produktów.

Partnerem kampanii jest firma Pentesters, która podpowiada, jak i dlaczego należy wykonywać testy DDoS.

Więcej informacji znajduje się na stronie http://spacepress.pl/