User Experience (UX) – analiza i projektowanie użytecznych rozwiązań

Cele szkolenia:

Zapoznanie uczestników z podstawowymi aspektami pracy badacza i projektanta UX.

Podczas wykładów i licznych ćwiczeń praktycznych uczestnicy przejdą pełen cykl projektowy User Centered Design: zaczynając od badań i analizy przez budowanie prototypów i testy z użytkownikami. Dodatkowo omówione zostaną popularne heurystyki i dobre praktyki projektowania poparte przykładami wielu aplikacji i serwisów webowych. Szkolenie prowadzone będzie w formie warsztatów, podczas których będzie okazja do poznania teorii z dziedziny User Experience, jak i pracy w grupach projektowych nad praktycznymi rozwiązaniami, a także wzięcia udziału w dyskusjach merytorycznych.

Korzyści dla uczestnika:

– Przyswojenie wiedzy w zakresie podstawowych heurystyk i dobrych praktyk projektowania

– Nauka procesu projektowania zorientowanego na użytkownika UCD

– Nauka przeprowadzania podstawowych badań jakościowych i ilościowych

– Nauka przygotowywania interaktywnych prototypów w jednym z najbardziej popularnych narzędziu na rynku z pakietu Adobe (Adobe XD)

– Opanowanie podstawowych zasad stosowania typografii, ikonografii oraz innych elementów wizualnych w produktach cyfrowych

– Nauka projektowania formularzy pod kątem czytelności, szybkości wypełniania, obsługi i komunikacji błędów

–Wiedza dotycząca projektowania zarówno aplikacji mobilnych, jak i systemów webowych

Wymagania:

Należy posiadać laptopa z zainstalowanym programem Adobe XD (software jest darmowy) oraz smartfon z (również darmową) aplikacją Adobe XD.

Dlaczego warto?

– Szkolenie nastawione jest na przekazanie wiedzy w sposób praktyczny, gdzie najistotniejszą częścią są ćwiczenia i praca projektowa

– Trener jest praktykiem z ponad 10-letnim stażem w obszarze IT oraz UX, który nieprzerwanie rozwija swoją wiedzę ekspercką

– Teoria poparta jest praktycznymi przykładami zarówno ze świata, jak i z życia zawodowego Trenera

– Analizowane są rozwiązania z wielu branż, m.in, Telco, Bankowość, FinTech, Energetyka, E-commerce

– Forma szkolenia jest bardzo angażująca dla uczestników. Aktywne uczestnictwo sprzyja więc mocnemu utrwaleniu i przyswojeniu wiedzy

– Ćwiczony proces i narzędzia pokazują realistyczny aspekt pracy projektantów i badaczy UX

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem produktów cyfrowych:

– UX/UI/Product Designers,

– Product Owners,

– Product Managers,

– Product Developers,

– IT Analysts.

W trakcie kursu będą poruszane głównie tematy koncepcyjne, także nie będzie wymagana wiedza z zakresu konkretnych technologii lub procesów biznesowych.

Trener szkolenia:

Łukasz Szadkowski — konsultant User Experience z dziesięcioletnim doświadczeniem w obszarze IT. Współpracuje z największymi organizacjami w Polsce (m.in. Orange, T-Mobile, Empik, RWE, Generali) w budowaniu strategii UX. Bierze udział w najbardziej zaawansowanych projektach UX na rynku polskim i europejskim. Przewodził pionierskim wdrożeniom w sektorach telekomunikacyjnym, ubezpieczeniowym i bankowym. Wysiłki zespołu UX tworzonego wspólnie z Bankiem Millennium nagrodzone zostały przez magazyn Newsweek dwa razy z rzędu jako „Najbardziej przyjazny bank w Internecie″. Jako Head of UX w SEQR Poland rozwijał ekosystem płatności SEQR, czyli całej gamy produktów typu omnichannel commerce dla rynku B2B i B2C, obecnej w większości krajów UE oraz w USA. Aktualnie UX Lead w Roche odpowiadający za obszar badań klinicznych.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 16-17.12.2019 roku w Warszawie. Koszt uczestnictwa w szkoleniu to 1999  zł + VAT. Strona szkolenia: https://gigacon.org/event/user-experience-ux-analiza-i-projektowanie-uzytecznych-rozwiazan.

Źródło: GigaCon