Smart Business

Dziś (dn. 18.07.2019 r.) wystartowała pierwsza edycja kampanii crossmediowej, organizowanej przez wydawnictwo Space Press, pod tytułem Smart Business. Jest to przedsięwzięcie mające na celu przekazanie przedsiębiorcom informacji o innowacjach w biznesie, wskazanie narzędzi, dzięki którym poprawią jakość działania firm oraz zwrócenie uwagi na trendy i nowinki na rynku. Dzięki tej kampanii z pewnością wzrośnie świadomość oraz wiedza przedsiębiorców odnośnie współczesnego rynku w biznesie.

Kampania kierowana jest do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedzieć się można na przykład o: kompetencjach menadżera w MŚP, systemach CRM, innowacjach oraz poznać ciekawe wydarzenia branżowe.

Dzięki partnerom, w szczególności mecenasom – ELO Digital Office oraz Cybercom Poland, poziom kampanii niebotycznie wzrósł.

Tylko w dniu 18 lipca można znaleźć dodatek tematyczny pt. Smart Business w Gazecie Wyborczej. Zapraszamy również na stronę internetową http://spacepress.pl/, gdzie znaleźć można artykuły i wywiady.

Źródło: SpacePress