Klienci wybierają SAP HANA® wraz ze sprzętem i usługami Dell, aby zagwarantować sobie wydajność, skalowalność i ułatwić podejmowanie trafnych decyzji

Bez względu na swoją wielkość, położenie geograficzne czy branżę, firmy wybierają rozwiązania proponowane przez Dell i SAP, aby przyspieszyć proces podejmowania decyzji, móc dostarczać wyniki analiz w czasie rzeczywistym oraz zapewnić sobie nową, jakość pracy. Firmy korzystają ze sprzętu i usług Dell oraz oprogramowania SAP HANA®, ponieważ dzięki temu uzyskują szybki dostęp do analiz danych, maksymalną wydajność pracy, a w konsekwencji przewagę konkurencyjną na rynku. Wśród pionierskich firm, które zdecydowały się na tego typu rozwiązania są Aareon AG, Atos oraz Gesellschaft für Information und Bildung (G.I.B).

Firmy wymagają proaktywnego wglądu w prowadzone przez siebie operacje biznesowe, po to by móc szybko reagować w warunkach rynkowych zmian. Ilość dostępnych danych operacyjnych często przewyższa ilość danych, jakie konwencjonalne systemy, oparte na pamięciach dyskowych, są w stanie przetworzyć w rozsądnym czasie. Skutkuje to niedostatecznym dostępem do informacji oraz opóźnieniami w pracy. Dzięki Rozwiązaniom Dell Active Infrastructure dla SAP HANA, klienci dostają do ręki ekonomiczne i zoptymalizowane narzędzie. Pomaga im ono uzyskać szybkie wyniki, maksymalizować wydajność pracy, zwiększać skalowalność i dostępność rozwiązań oraz redukować ryzyko błędów.

Aareon dokonuje operacji biznesowych cztery razy szybciej

Aareon AG to wiodąca firma doradcza i dostawca systemów IT dla sektora nieruchomości, która ma 27 oddziałów w różnych miastach Europy. Firma zarządza około 10 milionami jednostek pod wynajem. Aareon wdrożył system SAP HANA na serwerach Dell PowerEdge i umożliwił osobom decyzyjnym szybszy dostęp do danych biznesowych, co przełożyło się na realne możliwości wzrostu i rozwoju firmy.

„Gdy szukaliśmy dostawcy IT oferującego rozwiązania dla SAP HANA, oferta Dell okazała się najbliższa naszym wymaganiom”

- powiedział Christian Sanger, lider zespołu, dywizji SAP w Aareon AG.

„Pracownicy naszych klientów mogą teraz znacznie szybciej przygotowywać raporty, ponieważ SAP HANA pracuje na serwerach Dell. Dzięki temu procesy biznesowe przebiegają cztery razy szybciej.”

Ponadto, w celu przyspieszenia procesów biznesowych, Aareon dodał do swoich rozwiązań usługę eksperckiego wsparcia technicznego dla oprogramowania SAP HANA, realizowaną przez Dell Services. „Szkolenia na temat działania SAP HANA prowadzone przez firmę Dell, pozwoliły naszym pracownikom dokładnie poznać zasady działania tego oprogramowania oraz zdobyć wiedzę niezbędną do rozpoczęcia pracy z tą technologią” – dodał Sanger.

10 000 konsultantów firmy Atos szybko podnosi kwalifikacje dzięki SAP HANA

Atos, międzynarodowa firma z branży IT, obsługuje na całym świecie około 5 000 systemów korzystających z oprogramowania SAP® i ponad 1,3 miliona ludzi bazuje na tej technologii w procesie realizacji swoich celów biznesowych. Aby utrzymać wiodącą pozycję ekspercką w rozwiązaniach SAP, Atos sięgnął po serwery Dell do obsługi SAP HANA, które umożliwią konsultantom globalny dostęp do tego systemu.

„Na świecie jest bardzo duże zainteresowanie systemem SAP HANA i cieszymy się, że nasi konsultanci mogą zaoferować taki poziom wiedzy i doświadczenia, jakiego oczekują od nas klienci korzystający ze sprzętu Dell”

- powiedział Michel Mertens, szef SAPCC w firmie Atos.

„System SAP HANA pracujący na serwerach Dell stanowi prawdziwą wartość dodaną do naszych innowacyjnych działań w centrum Atos SAP HANA Lab and Innovation.”

G.I.B zapewnia klientom błyskawiczny dostęp do danych krytycznych

Firma G.I.B, z siedzibą w Niemczech, jest od ponad siedmiu lat partnerem w zakresie technologii i rozwiązań SAP. G.I.B. opracowuje rozwiązania zapewniające firmom konkurencyjność w środowisku biznesowym pełnym nieustających wyzwań. Dzięki wdrożeniu rozwiązania SAP HANA na serwerach Dell PowerEdge oraz wykorzystaniu Dell Services do kontrolowania terminowej realizacji projektów, G.I.B zapewnił swoim klientom szybszy dostęp do danych dotyczących łańcucha dostaw, co zwiększyło wydajność łańcuchów i usprawniło proces podejmowania decyzji.

„Dzięki temu, że rozwiązanie SAP HANA pracuje na serwerach Dell PowerEdge, czas dostępu do danych mierzymy zaledwie w sekundach, co pomaga firmom w uzyskaniu szybszego dostępu do wiedzy biznesowej, a w rezultacie w podejmowaniu lepszych decyzji”

- powiedział Nikolaj Schmitz, kierownik IT w G.I.B.

„Polecamy firmom to rozwiązanie, ponieważ zapewnia moc i stabilność pracy, maksymalizując jednocześnie wydajność rozległych środowisk opartych na oprogramowaniu SAP, które pełnią kluczową rolę w działalności firmy.”

Dell i SAP: Lepiej razem

Od ponad 10 lat Dell współpracuje z firmą SAP. Dell z powodzeniem zrealizował implementacje setek rozwiązań SAP dla wielu branż. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.dell.com/hana.

Źródło: DELL