Tomorrow Starts Here

„Tomorrow starts here” (pol. „Jutro zaczyna się tutaj”) to nazwa kampanii, jaką Cisco – światowy lider w obszarze najbardziej zaawansowanych rozwiązań sieciowych - rozpoczyna właśnie w niemal wszystkich krajach, w tym także w Polsce. Celem kampanii jest rozpropagowanie idei Cisco „Internetu Wszechrzeczy”, czyli korzystania z sieci przy zarządzaniu wszystkimi procesami związanymi z szeroko pojętym życiem – od skomplikowanych czynności zawodowych aż po zwyczajne sprawy dnia codziennego.

Historia internetu liczy jedynie 8000 dni, ale do 2020 roku aż 2,5 miliarda ludzi będzie mieć do niego dostęp. Szacuje się też, że w przeciągu najbliższych 7 lat do sieci podłączonych zostanie aż 37 miliardów przedmiotów. Firma Cisco jest przekonana, że to dopiero początek, bowiem obecnie aż 99 procent rzeczy na świecie wciąż czeka na podłączenie, a więc jest gotowych, by je „zbudzić”.

- Nasze raporty przewidują wręcz lawinowy wzrost ruchu w sieci. Jest to również związane z coraz większą popularnością smartfonów, tabletów, jak również urządzeń, którymi kierować już można za pomocą sieci. Ta globalna tendencja ma miejsce także w Polsce. Kreując ten trend, chcemy zachęcić użytkowników internetu do tego, aby zaczęli myśleć o nim jako nowym narzędziu potrzebnym do załatwiania codziennych spraw.

– mówi Anna Janas, szef ds. marketingu w Cisco Systems Polska.

Kampania „Tomorrow Starts Here” („Jutro zaczyna się tutaj”) prezentuje wizję świata „Internetu Wszechrzeczy”, w którym do sieci włącza się przedmioty dotychczas do niej nie podłączone.

Kampania pokazuje, w jaki sposób - pod wpływem tego procesu - zmienia się nasze dotychczasowe życie, nauka, praca, czy czas wolny.

- W myśl koncepcji „Internetu Wszechrzeczy” łączą się i współdziałają: ludzie, instytucje oraz przedmioty codziennego użytku. Mogą to być np. urządzenia medyczne, budynki, drogi, linie produkcyjne, samochody, lodówki, telefony i wiele, wiele innych, które umożliwiają spójną komunikację przenosząc jakość życia na wyższy poziom. Kwintesencją koncepcji jest sieć, która zapewnia inteligentną, wygodną w zarządzaniu i wysoce bezpieczną infrastrukturę, a jej skalowalność umożliwia obsługę miliarda podłączonych urządzeń.”

– tłumaczy Anna Janas.

Kampania firmy Cisco została opracowana przez agencję GoodbySilverstein & Partners. Kampania obejmie portale technologiczne oraz sieć LinkedIn. Towarzyszy jej strona w języku polskim, na której zainteresowani mogą zapoznać się z koncepcją „Internetu Wszechrzeczy”.

„Dla Cisco jest to nie jedynie sama wizja przyszłości, ale przede wszystkim innowacyjne rozwiązania IT, dzięki którym tę ideę można wprowadzić w życie.”

– podsumowuje Anna Janas.

Więcej zasobów:


• Dowiedz się więcej o koncepcji „Internetu Wszechrzeczy” http://www.cisco.com/web/PL/tomorrow-starts-here/index.html
• Zobacz, co się kryje za „Internetem Wszechrzeczy” – słowo komentarza futurologa Dave’a Adamsa http://www.cisco.com/web/PL/tomorrow-starts-here/ioe/index.html
• Odwiedź Cisco Poland w mediach społecznościowych http://www.facebook.com/CiscoPoland?fref=ts i http://blog.cisco.pl/
• Pobierz aplikację Cisco App, na swoje urządzenie mobilne.

Źródło: Cisco