Firma hybris software, należąca do SAP, podsumowała swoją konferencję Global Partner Summit, która odbyła się w dniach 11–13 lutego 2015 r. w Monachium. W wydarzeniu uczestniczyła rekordowa liczba osób z ponad 350 firm partnerskich. Na konferencji zapowiedziano znaczne zwiększenie strategicznego znaczenia partnerów firmy hybris dla dalszego rozwoju i rozbudowy oferty rozwiązań hybris i SAP customer engagement and commerce (CEC).

Podczas konferencji Partner Summit firma hybris poinformowała, że jej partnerzy będą mogli po raz pierwszy wdrożyć nowe oprogramowanie SAP® hybris Marketing wraz z powiązanymi narzędziami ze sklepu hybris Extend. Rozwiązania te będą dostępne dzięki znacznemu rozszerzeniu roli, jaką mogą teraz odgrywać niezależni producenci oprogramowania oferujący dodatkowe moduły w serwisie hybris Extend. W związku z premierą platformy SAP hybris Marketing swoje rozwiązania przygotowali już czołowi partnerzy, m.in. Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr i Turn.

Komentując sukces imprezy, Patrick Finn, wiceprezes ds. globalnych kanałów sprzedaży i partnerów w firmie hybris i SAP CEC, powiedział:

„Rozwój współpracy z partnerami w 2015 r. bardzo nas cieszy. Dodanie do naszej oferty rozwiązania SAP hybris Marketing to olbrzymia szansa dla naszych globalnych pośredników i integratorów systemów, którzy mogą sprzedawać szerszą gamę rozwiązań hybris i SAP CEC. Jednocześnie jest to też wielka szansa dla współpracujących z nami niezależnych producentów oprogramowania, którzy mogą udostępniać najlepsze na rynku zintegrowane rozszerzenia za pośrednictwem sklepu hybris Extend. Accenture, Deloitte Digital, DigitasLBi, Razorfish i SapientNitro to tylko kilku z pierwszych integratorów, którzy rozszerzają swój zasięg, aby oferować kompleksowe rozwiązania do budowania relacji z klientami. Naszym celem jest zachęcenie innych partnerów do podążenia tą samą drogą”.

„Z uwagi na zmiany, które obecnie następują w branży marketingowej, połączenie platformy SAP hybris Marketing i pakietu SAP hybris Commerce Suite oraz szerszej gamy narzędzi dostępnych w sklepie hybris Extend stwarza idealne rozwiązanie, które pozwala zapewnić klientom lepszą obsługę w cyfrowym świecie”

— powiedział Scott Mager, szef eCommerce North America w firmie Deloitte Digital.

Ważnym punktem programu imprezy były nagrody hybris Global Partner Awards. Oto niektórzy zdobywcy tego wyróżnienia:

Nagroda / Laureat
Partner Roku — najbardziej innowacyjny partner SapientNitro
Partner Roku — region obu Ameryk Deloitte Digital
Partner Roku — region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Tacit
Partner Roku — region Azji i Dalekiego Wschodu Contiigo
Partner Roku — klasyfikacja globalna ISV OpenText
Partner Roku — klasyfikacja globalna w obszarze DigitasLBi
świadczenia usług
Partner Roku — klasyfikacja globalna Accenture

Wśród innych ważnych momentów konferencji należy wymienić prezentację Connie Moore, wiceprezes ds. badań w firmie Digital Clarity Group, podczas której omówione zostały wyniki niedawnej ankiety dotyczącej strategii budowania relacji z klientami i obsługi funkcji handlowych. Przedstawiając wnioski z badania Connie Moore powiedziała:

„Ankieta, w której wzięli udział interesariusze z ponad 200 firm z Europy i Stanów Zjednoczonych, wykazała, że korzystanie z usług zewnętrznych dostawców w tej kategorii jest powszechne i nadal rośnie. Ponad 50% przedsiębiorstw szacuje, że w 2015 r. zwiększy swoje wydatki w tym obszarze. Badanie wykazało też jednak, że firmy płacą niższe opłaty za doradztwo i integrację systemów do budowania relacji z klientami i obsługi funkcji handlowych niż w innych kategoriach wydatków informatycznych. W związku z tym zachęcamy usługodawców do zastanowienia się nad wprowadzeniem cenników opartych na wynikach, aby zmaksymalizować swoje możliwości generowania przychodów w tym obszarze”.

Źródło: hybris