Xerox ogłasza rozpoczęcie współpracy strategicznej z firmami Hyland oraz Datawatch

Jak prognozuje instytut Gartnera, zaledwie 30 proc. inicjatyw związanych z cyfrowymi transformacjami biznesowymi okaże się sukcesem (http://www.gartner.com/newsroom/id/2968317). W związku z tym, wiele firm oferuje swoim klientom zintegrowane systemy, które zwiększą szansę na skuteczne wdrożenie procesów z zakresu IT. Właśnie dlatego firma Xerox nawiązała współpracę z firmami Hyland oraz Datawatch w obszarze digitalizacji danych. Nowa oferta jest dedykowana w szczególności przedstawicielom sektora publicznego, finansowego, handlu detalicznego i służby zdrowia.

- Przedsiębiorstwa znają wartość digitalizacji i szukają sposobów na jej przyspieszenie, dlatego partnerstwo z Hyland i Datawatch dalej umacnia naszą ofertę w obszarze usług zarządzania drukiem nowej generacji. Działania te mają na celu zbliżenie firm do zdigitalizowanego, produktywnego i posługującego się mniejszą ilością wydruków środowiska pracy

– komentuje Mike Feldman, president, Large Enterprise Operations, Xerox.

Ratunek od finansów do służby zdrowia

Firma Hyland, autor systemu OnBase, rozwiązania automatyzującego przepływ dokumentów oraz zarządzania treścią, pomoże klientom Xerox podnieść efektywność codziennej pracy, upraszczając kluczowe dla nich procesy, takie jak m.in. wdrożenie nowych klientów, procesowanie wniosków kredytowych, otwieranie kont bankowych, czy rejestracja pacjentów.

- Jesteśmy częścią trwających od ponad 20 lat zmian w zakresie zarządzania treścią. Połączenie sił z Xerox i ścisłe zintegrowanie proponowanych rozwiązań jest kolejnym krokiem do polepszenia sposobu, w jaki ludzie wykonują swoją pracę

- mówi Bill Premier, president and CEO, Hyland, twórcy OnBase.

Handlowa automatyzacja

Współpracując z Datawatch, klienci Xerox mogą zautomatyzować procesy, które obsługują system sieci detalicznej między centrami dystrybucji, a sklepami. Analizując pozyskiwane na bieżąco dane, Datawatch tworzy skomputeryzowane rozwiązania, które ograniczają konieczność podejmowania czynności administracyjnych.

Uzyskane przez system kompleksowe informacje są prezentowane graficznie, dzięki czemu pracownicy mogą łatwiej zrozumieć przeanalizowane komunikaty oraz szybciej podjąć właściwe dla konkretnej sytuacji działania.

- Odpowiedni dostęp do danych, które posiadamy zarówno w formie wirtualnej, jak i na papierze stanowi obecnie duże wyzwanie

– mówi Michael A. Morrison, CEO Datawatch.

- Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu Xerox w branży handlu detalicznego możemy wyeliminować bariery związane z digitalizacją dokumentów oraz pomóc klientom w sposób bardziej efektywny uzyskiwać potrzebne dane w czasie rzeczywistym.

Rozwiązania Hyland i Datawatch będą dostępne na polskim rynku w pierwszej połowie 2015 r.

Źródło: Xerox Polska