Według badania Verint Solutions na temat jakości obsługi klienta, dla 77 proc. konsumentów źródłem największego zdenerwowania jest długi czas oczekiwania na realizację usługi ( http://www.hillway.pl/jakosc-obslugi-jest-wazniejsza-od-ceny-badanie-verint-solutions/). Aby ją przyspieszyć, kluczowe jest uproszczenie procesów wewnętrznych firmy w tym m.in. przepływu informacji. Właśnie dlatego Xerox przedstawia usługę Document Analytics, nowe rozwiązanie, które pomoże szybko i efektywnie przeanalizować obieg dokumentów.

Szybkość obsługi klientów jest ważną cechą, która buduje przewagę konkurencyjną w wymagającym środowisku usług. Duże znaczenie odgrywa w tym wypadku odpowiednia prędkość z jaką dokumenty i informacje są przekazywane wewnątrz struktury firmy – tak by usługa została wykonana błyskawicznie. W celu efektywnego zarządzania obiegiem dokumentów Xerox wprowadził nowe rozwiązanie, które pomaga zautomatyzować obieg dokumentów, przy zachowaniu wysokiego poziomu usług.

„Efektywna administracja środowiskiem druku zajmuje coraz ważniejszą pozycję w procesie zarządzania przedsiębiorstwem. Nowoczesne usługi muszą tym samym uwzględniać różne aspekty działalności firm i funkcjonować na wielu płaszczyznach. Właśnie dlatego nowa odsłona Xerox Managed Print Services obejmuje trzy obszary: audyt i optymalizację, bezpieczeństwo i integrację oraz automatyzację i uproszczenie. Dzięki temu system nie tylko generuje oszczędności, ale stanowi wartość dodaną dla klienta, którą stanowią konkretne dane, pozwalające usprawnić i zautomatyzować obieg danych i dokumentów”

– mówi Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług, Xerox Polska.

Nowa usługa Xerox Document Analytics Services dostarcza pełnych analiz, które wyjaśniają gdzie, jak i w jaki sposób dokumenty są używane wewnątrz organizacji. Dane uzyskane z wielu źródeł m.in. urządzeń drukujących, dyspozycji papieru i wywiadów z użytkownikami pomagają w usprawnić procesy i zredukować koszty. Raport z tych analiz również wskazuje kierunki rozwoju firmy w obszarze cyfryzacji i elektronicznego zarządzania treścią.

Dodatkowo usługa Document Analytics dostarcza informacji, pozwalających na podejmowanie świadomych decyzji i ciągłe usprawnianie procesów, w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

Źródło: Xerox Polska