CompFort Meridian Polska wprowadził na polski rynek nowy produkt BMC Software - BMC Remedy with Smart IT - rewolucyjne, inteligentne i mobilne rozwiązanie do zarządzania usługami IT (ITSM). W pełni wykorzystuje ono postęp jaki dokonał się w dziedzinie udoskonalania wrażeń użytkowników, w połączeniu ze znanymi narzędziami Remedy IT Service Management Suite, aby pracownicy obsługi IT weszli na wyższy poziom produktywności i efektywności.

Tradycyjne centrum obsługi usług IT (service desk) od dawna zmaga się z koniecznością używania topornych i skomplikowanych narzędzi, z trudem obsługujących przestarzałe procesy. Brakuje w nich przede wszystkim mobilności i możliwości współpracy. BMC Remedy with Smart IT przełamuje ten paradygmat.

W pierwszym kwartale b.r. BMC wprowadziło MyIT 2.0 - nowatorską aplikację, dzięki której ponad milion użytkowników może zarządzać swoimi potrzebami IT poprzez intuicyjne, mobilne i społecznościowe narzędzia. Teraz, wprowadzając Smart IT, BMC wypełnia back-endowy obszar transformacji IT dając najlepsze możliwości zarówno pracownikom IT jak i konsumentom IT.

BMC Remedy IT Service Management Suite wyposażony w SmartIT, jest jedynym w swoim rodzaju, inteligentnym rozwiązaniem zapewniającym nowoczesne funkcje, takie jak:

  • Mobilność: W Smart IT mobilność jest cechą strategiczną. Dostęp do wszechstronnych narzędzi przez urządzenia mobilne umożliwia szybsze dostarczanie usług.

  • Inteligentna interakcja: Poprzez proaktywne dostarczanie danych o profilu klienta i sugerowanie dynamicznych zasobów w jednym, inteligentnym polu wyboru, Smart IT daje możliwości bardzo spersonalizowanej obsługi, która zwiększa satysfakcję klienta i obniża koszty obsługi.

  • Społeczność: Smart IT dostarcza narzędzia do dyskusji i współpracy. Personalizowane profile i możliwości edycyjne, stając się platformą pracy zespołowej i współdzielenia informacji. Przyspiesza to rozwiązywanie problemów i ułatwia wdrażanie nowych pracowników.

Rozwiązanie BMC Remedy with Smart IT dostępne jest bez dodatkowych kosztów licencyjnych dla klientów posiadających Remedy w wersji 7.6.04 SP2 lub wyższej. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: http://www.bmc.com/it-solutions/remedy-smart-it.html

Źródło: CompFort Meridian Polska