Capgemini, jeden z czołowych dostawców usług konsultingowych, technologicznych i outsourcingowych na świecie, ogłosił dzisiaj, że został uznany przez firmę Gartner za lidera w ostatnim zestawieniu “Magic Quadrant" for SAP Application Management Service Providers, Worldwide (1). „Magic Quadrant" ocenia możliwości dostarczania usług SAP Application Management u 16 dostawców. Ta ocena oparta jest na ich „zdolnościach realizacyjnych” oraz „spójności wizji”.

Capgemini zatrudnia ponad 14 500 wysoce wykwalifikowanych ekspertów SAP, z czego prawie 40% pracuje w globalnych centrach usług. W Polsce zespół konsultantów SAP liczy ponad 100 osób.

Jerry Lacasia, Global SAP Partner Executive w Capgemini, powiedział:

”Jesteśmy dumni z oceny Gartnera, która po raz kolejny plasuje nas jako lidera w kategorii SAP Application Management Service Provider. Wierzymy, że jest to dowód naszego zintegrowanego modelu usług i naszych inwestycji w rozwój platform nowej generacji do zarządzania aplikacjami takimi jak nasze SAP Industrialized Managed Service Center (IMSC),które na żądanie dostarczają w czasie rzeczywistym informacje o stanie serwisu. Główne obszary, na których się koncentrujemy to uspójnienie procesów biznesowych i wspierających ich aplikacji, tak aby wspomóc osiąganie celów biznesowych oraz tworzenia wartości przez naszych klientów. Dostarczmy nieprzerwanie usprawnienia i innowacje w biznesie naszych klientów, które w rezultacie wpływają na ich satysfakcję.”

Ponad 1 300 klientów korzysta z usług serwisowych SAP na całym świecie. Usługi Capgemini w obszarze SAP Application Management kierowane są do firm różnej wielkości ze wszystkich większych branż zajmujących się dobrami konsumpcyjnymi i handlem detalicznym, energetyką i przedsiębiorstwami użyteczności publicznej, produkcją czy sektorem publicznym i usługami finansowymi.

Gartner, Inc.: "Magic Quadrant for SAP Application Management Service Providers, Worldwide," Frances Karamouzis, 16 października 2014.

Źródło: Capgemini