Nowy dyrektor marketingu w Interactive Intelligence
Nowy dyrektor marketingu w Interactive Intelligence - Jeff Platón

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, zatrudniła Jeffa Platóna na stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu.

Platón ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu produktami, zdobyte m.in. podczas pracy w Cisco i McAfee. Specjalizuje się w bezpieczeństwie IT oraz technologiach sieciowych, chmurowych i komunikacyjnych.

„Jeff jest ekspertem, jeśli chodzi o wykorzystanie strategii marketingu cyfrowego do pozyskiwania klientów i generowania przychodów”

- powiedział dr Donald E. Brown, założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence.

– „Liczę, że jego kwalifikacje oraz wiedza na temat chmurowych modeli biznesowych zwiększą potencjał naszej firmy i ułatwią dążenie do pozycji lidera w dziedzinie komunikacji chmurowej, współpracy i budowania zaangażowania klientów.”

Jako dyrektor ds. marketingu w Interactive Intelligence Platón będzie zarządzał międzynarodowym zespołem, zajmującym się marketingiem produktów, marketingiem korporacyjnym, reklamą, public relations, kanałem dystrybucji i globalnymi sojuszami.

„Interactive Intelligence to firma z wizją, dlatego bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do jej zespołu”

- powiedział Jeff Platón.

– „Chcę wykorzystać moją wiedzę, aby ułatwić klientom proces oceny, zakupu i wdrożenia rosnącej oferty innowacyjnych rozwiązań Interactive Intelligence.”

Przed dołączeniem do zespołu Interactive Intelligence Platón pracował przez 12 lat jako wiceprezes ds. marketingu w Cisco Systems, czołowej światowej firmie specjalizującej się w technologiach sieciowych. Odpowiadał tam m.in. za opracowywanie międzynarodowych strategii marketingu wirtualnych chmurowych przestrzeni roboczych, zdalnych systemów eksperckich oraz rozwiązań związanych z bezpieczeństwem IT.

Wcześniej Platón był dyrektorem generalnym i prezesem firmy AlertSoft, która dostarcza rozwiązania do zarządzania bezpieczeństwem sieci, oraz wiceprezesem ds. marketingu w McAfee, największej na świecie firmie specjalizującej się w technologiach bezpieczeństwa.

Źródło: Interactive Intelligence