Lufthansa zaoferuje swoim gościom na wybranych trasach średniego zasięgu dostęp do mediów społecznościowych szeroki oraz wybór amerykańskich produkcji filmowych i muzyki. Filmy można będzie oglądać nawet w ośmiu wersjach językowych, w ofercie znajdą się także popularne seriale telewizyjne oraz 100 płyt CD – od muzyki klasycznej przez rock i pop aż po audiobooki. Pasażerowie będą mieć również dostęp do programów radiowych, gazet codziennych oraz magazynów w formie elektronicznej, a także informacji na temat swojego rejsu. W Lufthansa WorldShop dostępne będą najnowsze produkty z kategorii podróże, lifestyle, sport oraz elektronika – można je wygodnie zamawiać siedząc w fotelu z dostawą do własnego domu. Nowy serwis będzie dostępny na pokładach 20 Airbusów A321 na trasach do Tel Awiwu, Ashgabat, Baku i na Wyspy Kanaryjskie.

Pasażerowie są proszeni o bezpłatne pobranie aplikacji Lufthansa Entertainment przed rozpoczęciem rejsu, lub wtyczki Microsoft Silverlight na notebooki.

Nowy innowacyjny produkt opiera się na platformie Lufthansa Systems BoardConnect, który – dzięki wykorzystaniu infrastruktury WiFi – nie wymaga wyposażenia każdego fotela w skomplikowanie okablowanie. Lufthansa Technik rozwinęła i zainstalowała odpowiednie punkty bezprzewodowego dostępu w kabinie.

Pasażerowie mogą znaleźć więcej informacji na temat aplikacji Lufthansa Entertainment na stronie LH.com/entertainment-app-en.

Źródło: Redakcja