Microsoft Corp. (Nasdaq „MSFT”) ogłosił wprowadzenie nowego rozwiązania Sales Productivity, będącego połączeniem systemu Microsoft Dynamics CRM Online z Office 365 i Power BI. Dzięki płynnej integracji narzędzi zwiększających efektywność sprzedaży z aplikacjami biznesowymi rozwiązanie może zapewnić specjalistom ds. sprzedaży znacznie większe możliwości. Sales Productivity będzie dostępne w promocyjnej cenie 65 USD miesięcznie za jednego użytkownika. Obecnie użytkownicy systemu Office 365 mogą skorzystać z upgrade’u do rozwiązania Sales Productivity w cenie 45 USD miesięcznie za użytkownika, czyli o ok. 50% taniej w porównaniu z ofertą innych dostawców. Oferta w promocyjnych cenach jest dostępna na całym świecie od 8 października br.

Produktywność ma kluczowe znaczenie we wszystkich organizacjach zajmujących się sprzedażą, gdzie wymagana jest szybka reakcja na potrzeby klienta. Poprzez połączenie Microsoft Dynamics CRM Online, uznanego lidera na rynku systemów do zarządzania relacjami z klientem, z Office 365, wiodącym rozwiązaniem zwiększającym produktywność, Microsoft dąży do usprawnienia pracy w całym przedsiębiorstwie oraz poza nim – bezpośrednio z partnerami i klientami firmy. Wykorzystując narzędzia dostępne w ramach Office 365 zintegrowanego z Microsoft Dynamics CRM Online, takie jak Outlook, Lync, Skype i Yammer, organizacja może udoskonalić komunikację i zwiększyć wydajność sprzedaży.

„Dział Microsoft Dynamics zawsze podkreśla znaczenie integracji narzędzi zwiększających wydajność z aplikacjami biznesowymi – w istocie jest to podstawa naszej strategii”

– powiedział Bob Stutz, corporate vice president, Microsoft Dynamics CRM.

„Stworzyliśmy nasze produkty w taki sposób, aby płynnie współdziałały ze sobą od samego początku, a nowa oferta sprawia, że nasi klienci mogą obecnie jeszcze łatwiej czerpać korzyści z tego połączenia. Microsoft Dynamics CRM, Office 365 i Power BI to pakiet gwarantujący sukces”

– dodał.

Klienci mogą już teraz czerpać korzyści z oferty Microsoft. Przedsiębiorstwa wybierają Microsoft Dynamics CRM Online spośród konkurujących ze sobą dostawców, biorąc pod uwagę jego bezproblemową integrację z Office 365, intuicyjny interfejs użytkownika oraz dostęp do danych w czasie rzeczywistym.

Jedną z firm, które zdecydowały się rozwiązanie Sales Productivity firmy Microsoft, jest Grant Thornton LLP (Grant Thornton) – wiodąca na świecie, amerykańska organizacja audytorsko-doradcza. Przedsiębiorstwo wybrało rozwiązanie Sales Productivity, zastępując nim dotychczas wykorzystywany system, aby zaoferować swoim klientom coś więcej niż konkurencja – spersonalizowane usługi i bliższe relacje.

Dzięki rozwiązaniu Microsoft firma Grand Thornton odnotowała 700% wzrost liczby kontaktów w swoim systemie w porównaniu z poprzednim oprogramowaniem i 450% wzrost liczby szans sprzedażowych, co przekłada się na 5,5 razy więcej okazji zarządzanych w systemie. Z systemem Microsoft zespoły sprzedażowe mogą łatwo identyfikować trendy wpływające na zachowania klientów i dzięki temu aktywnie do nich docierać. Rozwiązanie umożliwiło także zwiększenie lejka sprzedażowego, zapewniając nie tylko większą liczbę wykorzystanych szans sprzedażowych, lecz także ich wyższą wartość – skuteczność zawierania umów handlowych wzrosła o 39%, a ich średnia wartość zwiększyła się o 36%.

Inną organizacją, która z powodzeniem czerpie korzyści z rozwiązania Sales Productivity, jest Metro Bank, który wybrał Microsoft Dynamics CRM, Office 365, Yammer oraz Power BI, aby zapewnić swoim pracownikom narzędzia, które pozwolą im nawiązywać spersonalizowane interakcje z klientami będące wizytówką firmy, a także działać w bardziej elastyczny sposób. W przypadku takich organizacji jak Metro Bank, dla których doświadczenia klienta są najważniejsze, Microsoft Dynamics CRM wraz z Office 365 są niezbędnym elementem działalności.

Źródło: Microsoft