InsERT – największy pod względem liczby sprzedanych licencji producent systemów dla małych i średnich firm – otrzymał tytuł Lidera Dekady 2004-2014 w ogólnopolskim konkursie Laur Klienta. Twórca InsERT nexo, najnowszej linii programów dla MSP, został uhonorowany jubileuszowym godłem, ponieważ w kolejnych edycjach plebiscytu osiągał najwyższe wyniki.

InsERT otrzymał tytuł Lidera Dekady (2004-2014) w 10., jubileuszowej edycji ogólnopolskiego plebiscytu najpopularniejszych produktów, marek i usług Laur Klienta w kategorii „Programy do zarządzania i kierowania MSP”. Nagroda jest ukoronowaniem wieloletnich sukcesów systemów InsERT w konkursie. Redakcyjna Kapituła Konkursowa w swojej ocenie brała pod uwagę popularność marki na polskim rynku oraz w projekcie Laur Klienta w ciągu ostatniej dekady. Analiza obecności InsERT w projekcie szczególnie uwzględniała wszystkie głosy oddane przez użytkowników w ogólnopolskim sondażu. W poprzednich edycjach konkursu polscy przedsiębiorcy wielokrotnie uznawali markę InsERT za najlepszą w swojej kategorii. Najbardziej popularne systemy Insertu to: Subiekt, Rachmistrz i Rewizor – zarówno z najnowszej linii nexo, jak i linii GT oraz Gratyfikant GT, Gestor GT, a także ERP Navireo.

– To szczególnie cenne wyróżnienie. Nasza firma już ponad 20 lat wspiera małe i średnie polskie firmy. Dlatego cieszy nas, że w kolejnych edycjach plebiscytu przedsiębiorcy oceniali najwyżej jakość oferowanych przez nas systemów. Wiemy, jak ważna jest dla nich odpowiednia funkcjonalność, łatwość obsługi czy stała zgodność ze stanem prawnym i tym kierujemy się przy tworzeniu programów

– mówi Tomasz Sokołowski, dyrektor marketingu i sprzedaży, InsERT S.A.

Laur Klienta to ogólnopolski program konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: „które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie”. W każdej z kategorii prowadzony jest plebiscyt na grupie min. 1000 respondentów. W tegorocznej edycji klienci przekazywali informacje i opinie w sondażu telefonicznym, za pośrednictwem witryny internetowej www.laur-konsumenta.pl, a także poprzez sondy na portalach informacyjno-społecznościowych należących do Mediów Regionalnych.

Organizatorem programu Laur Klienta jest redakcja i wydawca dodatków: „Rzecz o Biznesie” w dzienniku „Rzeczpospolita”, „Strony Rynku” w dzienniku „Gazeta Wyborcza” oraz „Strony Biznesu Plus” w „Dzienniku Gazecie Prawnej”.

Źródło: InsERT