Eltrix Energia specjalizuje się w projektowaniu i dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań energetycznych dla podmiotów instytucjonalnych i biznesowych, a zwłaszcza dla branży medycznej. Firma funkcjonuje na rynku od 1994 roku, dysponując wysoce wykwalifikowaną kadrą wykonawczą, własnym biurem projektowym oraz szerokim zapleczem eksperckim.

Potrzeba usprawnienia dotychczasowych działań wpłynęła na podjęcie decyzji o wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Przedsiębiorstwo nie dysponowało własną infrastrukturą IT i nie chciało w nią inwestować, stąd poszukiwano rozwiązań w chmurze, które umożliwiłyby zdalny dostęp do danych z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie.

W rezultacie firma zdecydowała się na system Microsoft Dynamics CRM Online oraz Microsoft Office 365. Aplikacje objęły swoim zakresem podstawowe procesy sprzedaży i marketingu mające na celu rejestrację wszystkich działań w jednym miejscu.

– Poszukiwaliśmy elastycznych, dostępnych z dowolnego miejsca oraz łatwych w obsłudze rozwiązań, które oferowałyby nam szybki wgląd w potrzebne informacje w dowolnym miejscu i czasie. Miały one przy tym ułatwiać komunikację oraz usprawniać działania sprzedażowo-marketingowe

– komentuje Piotr Baraniak, Prezes Eltrix Energia.

Microsoft Dynamics CRM Online umożliwia rejestrowanie działań sprzedażowo- marketingowych oraz automatyzację licznych procesów, skracając czas pracy na systemie oraz kontrolę działań wraz z przypomnieniami. System oferuje użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń oraz nowy, szybki i płynny w działaniu interfejs użytkownika, udostępniający pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków. Zapewnia przy tym bogatsze informacje w kontekście prowadzonych działań, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w dane dotyczące klientów i ich potrzeb.

Microsoft Office 365 zawiera takie narzędzia jak: Microsoft SharePoint Online, Microsoft Lync Online, Microsoft Office Professional Plus + Office Web Apps oraz Microsoft Exchange Online, które łączą wszystkie niezbędne funkcje dotyczące współpracy, komunikacji, tworzenia i dzielenia się dokumentami online czy obsługę poczty e-mail, kalendarza i kontaktów w jednym pakiecie.

Źródło: Microsoft