Czerpiąc inspirację z powiedzenia “wszystko zaczyna i kończy się na Kliencie”, Xerox otworzył centrum prezentacyjne oraz testowe technologii druku atramentowego. Ośrodek Impika Inkjet Innovation w Aubagne we Francji zajmuje 8 454 m2 powierzchni, na której prezentowane są systemy druku Impika. Sąsiaduje z oddziałami produkcyjnymi i R&D firmy.

“Centrum oferuje doskonałe warunki, dzięki którym klienci mogą lepiej poznać technologię atramentową. Stanowi to bardzo ważny punkt w strategii Xerox od czasu przejęcia firmy Impika w 2013 r. Pokazuje bowiem, że koncepcja stworzenia oferty, która obejmuje produkty oparte zarówno na technologii wodnego jak również bezwodnego druku atramentowego zmierza we właściwym kierunku. Dostawcy usług związanych z drukiem traktują nas jako poważnego partnera w tym zakresie”

– mówi Stanisław Pieczara, PSG Sales&Marketing Director, Xerox Polska.

Wśród produktów, które można obejrzeć w nowym centrum znajdują się: Impika iPrint Compact, iPrint Reference, iPrint eVolution oraz iPrint eXtreme.

Xerox wspiera innowacje w USA

Aubagne to nie jedyne centrum prezentacyjne i testowe Xerox. W Webster w stanie Nowy Jork w Gil Hatch Center for Customer Innovation stworzono sprzyjające współpracy i powstawaniu innowacji środowisko. Ulokowane na 9290 m2 centrum jest największą na świecie stałą wystawą produktów i rozwiązań cyfrowych przeznaczonych dla rynku druku i komunikacji graficznej. Urządzenia tam zainstalowane posiadają oznaczenie Print Media G7 Master. Wyróżnienie to przyznawane jest przez IDEAlliance urządzeniom pozwalającym na uzyskanie najlepszego odwzorowania koloru. Znajdujące się w ośrodku produkcyjnym Xerox, centrum oferuje warsztaty, prezentacje oraz pokazy w trackie ponad 12000 wizyt rocznie. Nowością w showroomach z urządzeniami produkcyjnymi są zestawy słuchawkowe do tłumaczeń symultanicznych oraz technologicznie zaawansowane systemy produkcyjne, jak np. najnowszy Xerox Versant™ 2100 Press.

“Gil Hatch Center jest czymś więcej niż tylko wystawą. – to centrum kształcenia. Jest to miejsce, w którym spotykają się profesjonaliści, żeby przedyskutować najważniejsze wyzwania i cele branży

– uważa Stanisław Pieczara, PSG Sales&Marketing Director, Xerox Polska.

W centrum Nowego Jorku, w Executive Briefing Centre firmy Xerox znajduje się multimedialna ściana ilustrująca innowacje wdrażane przez firmę. Klienci mogą poznać usługi Xerox oraz zobaczyć technologie takie, jak Xerox Color 1000 Digital Press oraz Color J75 Press.

Źródło: Xerox Polska