Nowoczesne zarządzanie relacjami z klientami w branży finansowej jest kluczem do osiągnięcia sukcesu przez firmę. Jest to niełatwe zadanie, bowiem klienci instytucji finansowych wyróżniają się obecnie dużym poziomem wiedzy na temat interesujących ich produktów i usług, wymagając zupełnie nowego podejścia w procesie obsługi i sprzedaży niż dotychczas. Firma Microsoft doskonale zdaje sobie z tego sprawę, oferując instytucjom innowacyjne rozwiązanie klasy CRM, które ma nadać nowy wymiar obsłudze klientów w branży finansowej.

Aby zwiększyć świadomość firm w tym zakresie, Microsoft organizuje spotkanie poświęcone wyzwaniom związanym z obsługą klienta instytucji finansowej, które odbędzie się 21 maja o godz. 9.00 w Hotelu Hilton w Warszawie.

Podczas konferencji firma Microsoft przedstawi przykłady innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych w bankach i firmach ubezpieczeniowych pozwalających świadczyć wyjątkową obsługę klienta i skutecznie realizować cele sprzedażowe. Co więcej, omówione zostaną wyzwania biznesowe oraz trendy rynkowe występujące w sektorze finansowym oraz sposoby ich wykorzystania do uzyskania przewagi konkurencyjnej. Przedstawiciele firmy Microsoft zaprezentują również, w jaki sposób technologia umożliwia oferowanie ponad przeciętnej obsługi klienta oraz tworzenie bardziej spersonalizowanych, przyjaznych i intuicyjnych rozwiązań ułatwiających kontakt z instytucją finansową.

Prelekcje poprowadzą w języku angielskim i polskim eksperci odpowiedzialni za branżę finansową w firmie Microsoft: Liz Roche, Director, Enterprise Strategy, Dynamics Program Office, Maciej Pogoda, Chief Technology Officer and Architect CEE Services oraz Michał Rok, CRM Lead.

– Gorąco zachęcam do udziału w konferencji, która stanowi unikalną okazję do pogłębienia wiedzy, jak sprostać przyszłym oczekiwaniom klienta –

komentuje Agnieszka Zarzycka, Solution Sales Professional Dynamics CRM w polskim oddziale firmy Microsoft.

– Uczestnicy spotkania dowiedzą się również, w jaki sposób organizacje zarządzają relacjami, zaangażowaniem i lojalnością klientów w dzisiejszym świecie oraz poznają najlepsze praktyki wykorzystywane w usprawnieniu pracy działów marketingu i sprzedaży

– dodaje.

Źródło: Microsoft